ZAPROSZENIE NA VII KONGRES PROMOCJI MAZOWSZA

mrot-kongres-promocji-mazowszaAdam Struzik - Marszałek Województwa Mazowieckiego ma zaszczyt zaprosić na VII Kongres Promocji Mazowsza. Kongres odbędzie się 8 czerwca 2017 r. w hotelu Airport Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie. Program wydarzenia oraz szczegóły zgłoszenia i potwierdzenia uczestnictwa poniżej.


PROGRAM VII KONGRESU PROMOCJI MAZOWSZA

 

Termin: 8 czerwca 2017 r.
Miejsce: hotel Airport Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie

 

9:00 – 9:30   
Rejestracja uczestników, serwis kawowy

OTWARCIE KONGRESU, POWITANIE UCZESTNIKÓW

 

9:30 – 10:00   
Otwarcie Kongresu, przywitanie uczestników

•    Adam Struzik - Marszałek Województwa Mazowieckiego
•    Izabela Stelmańska – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UMWM

BLOK PIERWSZY: ZARZĄDZANIE MARKĄ

Moderator: Jarosław Górski – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

10:00 – 11:50    Od promocji do zarządzania marką, czyli jak sprostać wyzwaniom marketingowym JST w XXI w.?

Wystąpienie (15 min.):
•    dr Jarosław Górski, Członek Zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc BEST PLACE

Koordynacja promocji JST na rzecz budowania spójnej marki – spojrzenie praktyków

Dyskusja (45 min.): 
•    Gabriela Procka-Kazek, Dyrektor Wydziału Marki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
•    Łukasz Goździor, Dyrektor Fundacji „Marka dla Polski”, były Dyrektor Promocji m. Poznania

Zarządzanie wizerunkiem marki w czasach kryzysu

Wystąpienie (30 min.):
•    dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Wyzwania i dobre praktyki w zakresie zarządzania marką samorządu - dyskusja
z udziałem audytorium (20 min.)
11:50 – 12:20    Przerwa kawowa

BLOK DRUGI: MARKA W PRZESTRZENI

Moderator: Adam Mikołajczyk – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

12:20 – 13:55    Marka dzieje się w przestrzeni. Znaczenie małej i dużej architektury dla tożsamości marki miejsca

Wystąpienie (15 min.):
•    Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc BEST PLACE

Mieć logo albo nie mieć... oto jest pytanie. Dobre praktyki w projektowaniu i wdrażaniu systemów identyfikacji wizualnej

Wystąpienie (30 min.): 
•    Piotr Oleksiak, Brandquest   
•    Realizacja idei marki regionu w przestrzeni i produktach turystycznych Województwa Śląskiego.

Wystąpienie (30 min):
•     Tomasz Stemplewski, Branding Expert

Marka w przestrzeni samorządu - dyskusja z udziałem audytorium (20 min.)
13:55 – 14:40    Przerwa obiadowa

BLOK TRZECI: WARSZTATY (na zapisy)

 

14:40 – 16:10   

Customer Journey, czyli wybierz się w podróż, aby zrozumieć swojego odbiorcę
Prowadzenie: Maciej Klaś, Strategic Director GPD   

 

Wykorzystanie danych z monitoringu portali społecznościowych na potrzeby promocji samorządów
Prowadzenie: Mikołaj Winkiel, Brand24   

Skuteczna komunikacja video z wykorzystaniem YouTube
Prowadzenie: Magdalena Daniłoś, On Off Agency

BLOK CZWARTY: KULTURA I SPORT

 

Moderatorzy: Adam Mikołajczyk, dr Jarosław Górski – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

16:10 - 17:10    Promocja przez sport, promocja przez kulturę - razem czy osobno?

Panel dyskusyjny:
•    Tomasz Bęben - Filharmonia Łódzka, Wędrowny Festiwal „Kolory Polski”
•    Michał Mango – ekspert ds. eventów sportowych
•    Izabela Stelmańska - dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UMWM
•    1-2 wybranych przedst. JST regionu mazowieckiego

17:10-17:15    ZAKOŃCZENIE KONGRESU, POŻEGNANIE UCZESTNIKÓW

 

ZGŁOSZENIE UDZIAŁU


Potwierdzeniem uczestnictwa w Kongresie jest przesłanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. załączonego, WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ZGŁOSZENOWEGO i otrzymanie potwierdzenia udziału.

Dodatkowe informacje dostępne są pod numerem tel.: (22) 59-79-520 oraz na www.mazovia.pl w zakładce Turystyka/Kongres Promocji Mazowsza.


mrot-kongres-promocji-mazowsza
Zdjęcie: J.A.Kwiatkowski/GoodPress
Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego