WZROŚNIE BUDŻET NA PROMOCJĘ NARODOWEJ TURYSTYKI

mrot-budzet-promocji-polski-pot-narada-zopotW przyszłym roku Polską Organizację Turystyczną czekają znaczące, pozytywne zmiany – powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk podczas narady z dyrektorami Zagranicznych Ośrodków POT. W spotkaniu uczestniczył wiceminister Sportu i Turystyki Dariusz Rogowski.


Istotną informacją przekazaną przez prezesa Roberta Andrzejczyka jest zapowiedź zwiększenia budżetu na promocję narodowej turystyki o 25 proc, czyli 10 mln. złotych. – W czasie narady z dyrektorami ZOPOT-ów mieliśmy okazję do dyskusji na temat planów ich działalności w 2018 roku. Jesteśmy przekonani, że dodatkowe środki oraz wprowadzenie innowacyjnych technik marketingowych przyniosą w przyszłym roku pozytywny impuls do rozwoju polskiej turystyki – mówił prezes POT. W programie podejmowanych działań najsilniejszy nacisk położony zostanie na wykorzystanie narzędzi internetowych, w tym mediów społecznościowych.

Podczas obrad plenarnych dyrektorzy ZOPOT omówili wspólnie z kierownictwem POT wiele zagadnień dotyczących między innymi zasad organizacji podróży studyjnych, a także rozwiązań mających usprawnić współpracę między biurem w Warszawie i ośrodkami zagranicznymi. – Spotkanie napawa optymizmem. Mam nadzieję, że ta zapowiedź zmiany instrumentów marketingowych na bardziej nowatorskie przyniesie pozytywne efekty. Świat się zmienia, więc i my musimy zmieniać się razem z nim. Klasyczne kanały promocji powoli odchodzą w przeszłość, podobnie jak całe nasze otoczenie sprzed ery Internetu. Zapowiedź, że przesuniemy akcenty w stronę nowych technologii bardzo mnie ucieszyły – dzieli się opinią dyrektor ZOPOT w Kijowie Włodzimierz Szczurek. Zdaniem dyrektor ZOPOT w Brukseli Dominiki Szulc, wspólne spotkania pozwalają na podejmowanie decyzji podnoszących skuteczność działań. – Powoli zbliża się koniec roku i ważne jest poznanie założeń na przyszły rok, dostosowanie podejmowanych działań do przyjętej strategii. Myślę, że spotkanie było bogate w pozytywne zapowiedzi, między innymi związane z większym wykorzystaniem nowych technologii i z Internetu. Stosujemy je z powodzeniem, co przynosi realne efekty – zapewnia Dominika Szulc.

 

mrot-budzet-promocji-polski-pot-narada-zopot
Źródło i zdjęcie: AktualnosciTurystyczne.pl