JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNĄ OFERTĘ TURYSTYCZNĄ ZIEMI SIEDLECKIEJ

konferencja siedlce 2018Jak stworzyć atrakcyjną i konkurencyją ofertę turystyczną? Odpowiedzi na to pytanie w kontekście regionu siedleckiego szukali uczestnicy konferencji z cyklu „Konkurencyjny region turystyczny”, która odbyła się 6 lutego w Siedlcach. O trendach społecznych, marketingu terytorialnym i budowaniu marki miejsca opowiadali uczestnikom spotkania eksperci zaproszeni przez organizatorów: Miasto Siedlce i MROT.



Do skonstruowania atrakcyjnej oferty, przyciągającej turystów, przydają się znajomość trendów społecznych i kulturowo-obyczajowych – wyjaśniała podczas prelekcji profesor Magdalena Kachniewska ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, przywołując przykłady nurtu slow oraz turystyki doświadczeń i przeżyć.

Hubert Gonera,  Dyrektor Zarządzający Agencji Landbrand, właśnie turystykę slow, a także wypieki chleba na zakwasie i warsztaty malarstwa w stylu El Greca zaproponował jako pomysły bazujące na marce Ziemi Siedleckiej, które mogłyby zainteresować i przyciągnąć turystów.

W konferencji zorganizowanej przez Miasto Siedlce i Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną wzięli udział przedstawiciele lokalnych firm, instytucji kulturalnych i samorządowcy.

OBSZERNA RELACJA Z KONFERENCJI NA STRONIE SIEDLCE.PL

PREZENTACJE GOŚCI KONFERENCJI:

Prezentacja Prezesa MROT Jana Błońskiego (pdf)
Jak przyciągnąć współczesnego turystę - prezentacja prof. M. Kachniewskiej (ppt)
Efektywna promocja oferty regionu turystycznego - prezentacja Huberta Gonery (pdf)
Konkurencyjny region turystyczny - prezentacja Tomasza Rosseta (ppt)