KONGRES PROMOCJI MAZOWSZA TUŻ, TUŻ

mrot-kongres-promocji-mazowsza-lochow-izabela-stelmanskaOdpowiedzi na pytania: Kiedy ostatnio zrobiliście coś po raz pierwszy w życiu? Czy i gdzie na Mazowszu odnajdziemy ślady kultury plemiennej? Ile warta jest marka Mazowsza?, szukać będą uczestnicy VIII Kongresu Promocji Mazowsza, który odbędzie się 21-22 maja w Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym w Łochowie.


Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora departamentu kultury, promocji i turystki UMWM, powiedziała: „Kongres Promocji to taka platforma wymiany praktyk i doświadczeń między ekspertami a samorządowcami, organizacjami pozarządowymi i wszystkimi tymi, którzy są zainteresowani budowaniem pozytywnego wizerunku marki Mazowsze. Będziemy mówić m.in. o tym co jeszcze możemy dla niej zrobić.”

„Co możemy zrobić po raz pierwszy dla Mazowsza?” – wokół tej myśli będą się toczyć obrady tegorocznego Kongresu Promocji Mazowsza. Tym razem wspólnie z samorządem Mazowsza na wydarzenie zaprasza powiat węgrowski, który współfinansuje przedsięwzięcie.

Samorządowcy i eksperci, w tym specjaliści marketingu terytorialnego i praktycy w Łochowie będą dyskutować o tym, jak kreować i doskonalić swoje marki regionalne. Nie zabraknie wystąpień dotyczących ekonomicznej wartości marki miejsca (dr Krzysztof Celuch; Jaka jest ekonomiczna wartość marki miejsca? Co z praktycznego punktu widzenia daje wiedza o wpływie ekonomicznym?), a także metod umiejętnego współtworzenia przestrzeni publicznej. Niezwykle cenne mogą okazać się eksperckie wykłady o pomysłach na budowanie aktywnego zaangażowanie mieszkańców. O języku marki w swoim wystąpieniu opowie dr Jacek Wasilewski, specjalista ds. komunikacji marek. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy Kongresu Promocji Mazowsza będą mogli wziąć udział w panelu, w którym rozmówcy nawiązując do tegorocznego jubileuszu 20-lecia samorządu województwa, podejmą próbę podsumowania działań i prac na rzecz rozwoju turystyki na Mazowszu. Będzie to też doskonała okazja do rozmów o planach na przyszłość.

Drugiego dnia konferencji uczestnicy wydarzenia za sprawą wykładu Katarzyny Michalskiej, założycielki pierwszej zawodowej grupy impro w Polsce – Teatru Improv AB OVO będą rozmawiać o umiejętnym łączeniu perfekcjonizmu i autentyczności. Odpowiedzi na pytanie Czy przestrzeń przyszłości to science fiction? w swojej prelekcji udzieli Justyna Król, ekspertka ds. inteligentnych miast przy Komitecie Gospodarki Miejskiej w Krajowej Izbie Gospodarczej. Z kolei uczestnicy warsztatów dr Agnieszki Szostak dowiedzą się Jak myśleć pro-kliencko w projektowaniu usług, doświadczeń, przekazów niezależnie czy „klient” jest mieszkańcem, turystą, inwestorem czy dziennikarzem.

Kongres Promocji Mazowsza skierowany jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, organizacji pozarządowych, przedsiębiorców branży turystycznej i okołoturystycznej, dziennikarzy i fachowców zajmujących się promocją z województwa mazowieckiego.

mrot-kongres-promocji-mazowsza-lochow-izabela-stelmanska
Zdjęcie: J.A.Kwiatkowski/GoodPress
Źródło: www.WaszaTurystyka.pl