NOWE MEDIA W PROMOCJI TURYSTYKI

mrot-szkolenie-nowe-media-internetW dniu 26 września br., Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna we współpracy z Polską Organizacją Turstyczną przeprowadziła szkolenie dla informatorów centrów i punktów mazowieckiej Informacji Turystycznej pt. "Nowe media w promocji działań informacji turystycznej". Było ciekawie, inspirująco a uczestnicy zyskali olbrzymi zasób informacji wręcz niezbędnych w dzisiejszej dobie Internetu.


W spotkaniu uczestniczyło 21 przedstawicieli informacji turystycznych na mazowszu, zatem osiągnęliśmy 100-procentową frekwencję. Szkolenie okazało się tak cenne merytorycznie i spotkało się z tak dobrymi ocenami uczestników, że niebawem planujemy kolejne.

Wykładowcą szkolenia o nowych mediach był Dominik Pokornowski.

Od 14 lat związany z branżą Public Relations. Od 9 lat zarządza projektami, a od 2010 roku konsultant z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1200 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury, administracji i organizacji społecznych. Przez 7 lat kierował PR-em i marketingiem w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu. Współpracuje z instytucjami kultury, przemysłami kreatywnymi i IT. Lider wielu projektów webowych, aktywny trener i konsultant komunikacji internetowej. Z wykształcenia filozof (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), ukończył studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami.

Współpracował i szkolił w ponad 60 organizacjach: Narodowy Instytut Audiowizualny, Filmoteka Narodowa, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Regionalne Centrum Animacji Kultury, Fabryka Sztuki w Łodzi, Narodowe Centrum Piosenki Polskie w Opolu, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.


mrot-szkolenie-nowe-media-internet
Zdjęcie: Archiwum MROT