THINK MICE MASHUP MEETINGS – BRANŻA SPOTKAŃ NA NOWYM KURSIE

29 września, w Fabryce Norblina w Warszawie, odbyła się 12. edycja spotkania z cyklu THINK MICE Mashup Meetings. Wydarzenie, jak co roku, zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży MICE – liderów stowarzyszeń, korporacji, agencji, destynacji i obiektów. Mazovia Convention Bureau miało przyjemność być partnerem wydarzenia.

Celem spotkania było stworzenie szerokich możliwości networkingowych oraz przyjrzenie się aktualnej kondycji branży MICE i panującym w niej trendom, a także określenie tego, jak ma szansę kształtować się przyszłość naszego sektora. – Mashup Meetings od lat tworzy przestrzeń do rozmów o najważniejszych branżowych wyzwaniach. Tegoroczna edycja pokazała, że stoimy w obliczu redefinicji modeli działania, ale jednocześnie mamy ogromny potencjał, by wspólnie budować „fabrykę przyszłości” MICE. Nieprzypadkowo spotkaliśmy się w Fabryce Norblina – miejscu niegdyś przemysłowym, a dziś tętniącym kulturą i eventami. To doskonale obrazuje drogę naszej branży: dawniej spotkania były głównie logistyką, dziś to przestrzeń idei, wartości i innowacji. Serdecznie dziękuję naszym Partnerom, Panelistkom, Panelistom i Moderatorce za wkład w to wydarzenie. To Wasza zasługa, że Mashup ma tak wieka siłę i znaczenie dla całego środowiska – mówiła Anna Łukasik, CEO i wydawczyni THINK MICE.

.

Całość rozpoczęła się od koktajlu, głównym punktem programu była jednak debata w KinoGramie moderowana przez Edytę Drożdż (Level+, audytorka, konsultantka), w której wzięli udział przedstawiciele wszystkich działających w Polsce stowarzyszeń przemysłu spotkań: Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE), Jakub Ćwikliński (Klub Agencji Eventowych SAR), Krzysztof Pobożniak (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel – SOIT), Anastazja Szerkus (SITE Poland), Agnieszka Szymerowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce – SKKP) oraz Barbara Świderska (MPI Poland Chapter). Ich rozmowa skupiła się na wyzwaniach stojących przed światem MICE – od rosnącej roli AI, przez ESG i wellbeing, po zmiany pokoleniowe i zmieniające się potrzeby klientów, a także utrzymanie konkurencyjności Polski w kontekście globalnym (w tym m.in. konkurencję z rynkami azjatyckimi).

.

Po części merytorycznej goście spotkali się na uroczystej kolacji networkingowej w sali Gimlet, uświetnionej muzyką na żywo w wykonaniu zespołu Serwus Panie (Polska Scena Muzyczna). Była to najlepsza okazja, aby przy dobrym jedzeniu (Plated Catering) i w mniej formalnej atmosferze kontynuować rozmowy i nawiązywać nowe relacje. Nie zabrakło też symbolicznych upominków ufundowanych przez Partnerów.

.

THINK MICE Mashup Meetings to cykl spotkań biznesowo-networkingowych z udziałem przedstawicieli poszczególnych segmentów branży spotkań oraz jej otoczenia gospodarczo-instytucjonalnego. Ich celem jest zbudowanie platformy służącej wymianie idei i doświadczeń, nawiązywaniu nowych kontaktów, a także poszukiwaniu rozwiązań najważniejszych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się przemysł spotkań. Na wydarzenia zapraszamy korporacyjnych, firmowych i stowarzyszeniowych planistów wydarzeń, podwykonawców i dostawców usług MICE.

.

12. edycję THINK MICE Mashup Meetings patronatem honorowym objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki. Jej Partnerami byli: Event Hall / Fabryka Norblina (Partner Venue), Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Mazovia Convention Bureau, Poland Convention Bureau POT (Partnerzy Gold) oraz Hala Stulecia, Mauritius Tourism Promotion Authority i Polska Scena Muzyczna (Partnerzy wspierający).

Źródło i zdjęcia: materiały prasowe