MROT PRZEDSTAWI OFERTĘ MAZOWSZA NA TARGACH MEET THE BIDDER

29 marca w hotelu Arche Krakowska w Warszawie odbędzie się 32. edycja Meet The Bidder Smart Fairs, wydarzenia organizowanego przez firmę Travel Bidder. Udział potwierdziło 44 wystawców z 30 krajów. W wydarzeniu będzie również uczestniczyć Mazovia Convention Bureau promując mazowiecką ofertę przemysłu spotkań.

Gośćmi Meet The Bidder będą profesjonalni usługodawcy z całego świata – DMC, hotelarze, czy też narodowe organizacje turystyczne. Wśród odwiedzających pojawią się organizatorzy wyjazdów z branży MICE. Spotkania B2B będą dotyczyły wyjazdów grupowych dla wymagających klientów w tym incentive travel i eventów. Aby wziąć bezpłatny udział w spotkaniach B2B z wystawcami należy się zarejestrować: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer

Wystawcy z całego świata z ofertą dla wymagających organizatorów

Uczestnictwo potwierdziło 44 wystawców z 30 krajów. Dominują przede wszystkim europejskie biura i hotele np. z Austrii, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Włoch, Niemiec, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Czarnogóry, Albanii, Islandii, Malty, Hiszpanii, Portugalii, Turcji, Gruzji, Polski oraz Skandynawii. Nie zabraknie także przedstawicieli z dalszych, egzotycznych kierunków podróży jak z Nepalu, Mauritiusa czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wzrosło również zainteresowanie ze strony wystawców z kontynentu afrykańskiego: Kenii, RPA, Etiopii.

Aktualną listę wystawców można znaleźć w formularzu rejestracyjnym. Organizatorzy zachęcają do rejestracji, aby zagwarantować sobie udział w spotkaniach.

Dofinansowanie lub zwrot kosztów dojazdu

W ramach programu Hosted Bidder, potwierdzeni uczestnicy wydarzenia mogą skorzystać z darmowego parkingu, zwrotu lub dofinansowania kosztów dojazdu. Szczegóły pod linkiem: https://www.meetthebidder.com/pl/mtb-2022-11-informacje

Travel Experience Invitations

Po zakończeniu części B2B wystawcy ufundują niespodzianki dla najbardziej aktywnych kupujących. To okazja do praktycznego poznania oferty wystawców np. smaków z różnych stron świata lub poznania nowych, ciekawych miejsc.

Partnerem wydarzenia jest: Arche Hotel Krakowska.
Partnerami stowarzyszeniowymi są: Site Poland, SOIT oraz SBE.
Patronami medialnymi są: Think MICE, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka, Business Traveller, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, All Inclusive i TTG.
Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE & Tourism around the world magazine oraz Evintra.

Źródło i zdjęcia: Archiwum MROT / Meet the Bidder