PODSUMOWANIE MEET THE BIDDER GRAND EDITION

W dniach 21-22 listopada odbył się Meet the Bidder Grand Edition, a także międzynarodowa konferencja Meeting Industry Sustainability Forum (MISF) w Arche Hotel Krakowska. Podczas wydarzenia Mazovia Convention Bureau pełniło rolę host destination partner –  zorganizowało Mazovia Koktajl z degustacją komentowaną win z Winnicy Dwórzno, na który zostali zaproszeni wystawcy Meet the Bidder, oraz koncert fortepianowy utworów Fryderyka Chopina podczas podsumowania MISF. Dodatkowo, Mazovia Convention Bureau przywitała hosted buyersów kolacją w restauracji Elixir połączoną ze zwiedzaniem Muzeum Wódki, a także zapewniła niespodzianki w postaci nagród z Mazowieckiego Koszyka podczas podsumowania 2-dniowej imprezy.

Podczas spotkań z meeting plannerami podkreślono również, że ważnym zakresem działań Mazovia Convention Bureau działającym w strukturach MROT, są szeroko pojęte badania przemysłu spotkań na Mazowszu. Obecnie trwa badanie wpływu ekonomicznego przemysłu spotkań na gospodarkę Mazowsza pod tytułem „Mazovia Events Impact 2023” współfinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Wyniki badań zostaną przedstawione w grudniu 2023 roku.

Gospodarzem wydarzenia był Arche Hotel Krakowska, będący host hotel partner. Jako destination partner Meet the Bidder w tym roku wystąpiła Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki – Go Türkiye, która wraz z biurami podróży z Turcji i hotelarzami tureckimi pokazała możliwości rozwoju turystyki MICE i luxury w Turcji.

77 wystawców

Organizatorzy zgromadzili 77 wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 40 krajach świata.

Reprezentanci hoteli i sieci hotelowych na całym świecie – m.in.: Associated Luxury Hotels International, Aquilla Collection, Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo Hotels, Clermont Hotel Group, Gloria Hotels&Resorts, Grecotels, Iberostar Cuba Hotels and Resortss, Lindner Hotels, Almanac X Alcron Prague, Ambasador Hotel Split, Crowne Plaza Berlin City Centre, Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich, Kempinski High Tatras, Jardin Tecina, Orca Praia, Swissôtel The Bosphorus.

Przedstawiciele hoteli w Polsce: Lemon Resort SPA nad jez. Rożnów, Sofitel Victoria Warsaw, Marriott Warsaw, Golden Tulip Warsaw Centre, Leonardo Hotels Polska, MCC Mazurkas Hotel, Mercure Gdansk Stare Miasto, Radisson Blue Gdansk Stare Miasto.

DMC – przedstawiciele biur z Ameryki Centralnej, Chin, Chorwacji, Czarnogóry, Czech, Etiopii, Hiszpanii, Filipin, Gruzji, Korei Południowej, Malezji, Malty, Mongolii, Republiki Południowej Afryki, Rumunii, Słowenii, Tanzanii, Turcji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Linie lotnicze – Emirates, PLL LOT.

I inni m.in. Norwegian Cruise Lines, Polferries, XOXO Wifi, Mazurkas Transport, Suntago Water World.

Hosted buyers z Litwy, Włoch i Wielkiej Brytanii

Meet the Bidder skierowany był do profesjonalistów z branży turystycznej w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, eventów, wyjazdów luksusowych, „szytych na miarę”. Zarejestrowanych buyers’ów było 111 osób. Na zaproszenie przyjechali też zagraniczni hosted buyers m.in. z Litwy, Ukrainy, Austrii, Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii.

Rozwinęła się także formuła promesy dla wcześnie przybywających buyersów, którzy po odbyciu określonej liczby spotkań odbierali w nagrodę voucher do Suntago Water World albo voucher na drinka w Panorama Bar w Warsaw Marriott, w Sky Bar w Barcelo Warsaw, lub w Leonardo Hotels w Warszawie.

Meet the Bidder Grand Edition 2023 po spotkaniach zaproponował uczestnikom jeszcze inne atrakcje:

Tea Time Networking z Hiszpańskim Koktajlem – hiszpańskie wina i sery jako szansa, aby podzielić cię wrażeniami i poznać osoby, z którymi wcześniej nie udało się porozmawiać;
T-Rex – Travel Experience Expert Night – Formuła „Travel Invitations Game”, pozwalała zdobyć zaangażowanym kupujacym wiele atrakcyjnych – zaproszeń do podróży ufundowanych przez wystawców w kategoriach: Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji jak wina czy koniak z Gruzji; Let’s Enjoy – w tym np. voucher na siedem dni z nielimitowanym mobilnym internetem XOXO WiFi w dowolnym kraju z oferty ponad 140 państw na świecie; Let’s Stay – pobyty w hotelach – m.in. sześciodniowy pobyt z wyżywieniem w Iberostar Varadero, cztery noclegi na zaproszenie Malta Tourism Authority Warsaw, trzy noce w Playitas Resort, Fuerteventura, pobyt z safari w Aquilla Collection w RPA; Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez PLL LOT i Emirates.

Nagrody dla każdego i Meet The Bidder Post Tours

Tego wieczoru nikt nie wyszedł bez nagrody. Finał dopełnił Mazowiecki Koszyk niespodzianek. Jabłko z numerkiem oznaczało np. voucher na spływ Wkrą, voucher na wynajem kampera, bilet rodzinny do Parku Julinek, voucher do Parku Kulturowego Ossów, voucher na zwiedzanie Winnicy Dwórzno, a także lawendową mgiełkę lub butelkę wina Solaris.

Meet The Bidder Post Tours to już tradycja organizatorów, aby gościom z zagranicy przybliżyć piękno naszego kraju.

Warsaw Sightseeing, 23 listopada 2023 – przy okazji spotkań B2B dla uczestników, którzy przyjechali z daleka i chcieli poznać stolicę, dzięki wsparciu Warsaw Convention Bureau zorganizowano zwiedzanie z przewodnikiem Starówki Warszawskiej i części Traktu Królewskiego.

Gdańsk Post Tour (23-24 listopada 2023) – grupa hosted buyers, zaproszona przez Gdansk convention bureau – partnera wyjazdu, miała okazję zwiedzić z przewodnikiem Stare Miasto, a także Europejskie Centrum Solidarności. Zobaczyli także nowoczesne venue hoteli gdańskich zaczynając od Muzeum II Wojny Światowej i odwiedzając Filharmonię Bałtycką.

 

Zadanie publiczne pn. Badanie wpływu ekonomicznego przemysłu spotkań na gospodarkę Mazowsza „Mazovia Events Impact 2023” dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z zawartą umową nr 2023/0007/0118/UDOT/DT/BP z dnia 23 maja 2023 r.