TRENDBOOK HORECA 2023

Trendbook Horeca autorstwa firmy Bidfood to zbiór najnowszych trendów, które zostały wybrane w efekcie dokładnego researchu oraz rozmów z szefami kuchni, właścicielami restauracji, specjalistami ds. marketingu, sommelierami, ekspertami różnego rodzaju kuchni – praktykami, przed którymi branża gastronomiczna nie ma tajemnic.

Trendbook 2023 podzielono na pięć rozdziałów: POLITYKA (Napięcia i konflikty międzynarodowe), KLIMAT i jego zmiany, ZDROWIE (Wiek kryzysów zdrowotnych), CZŁOWIEK (Upodobania żywieniowe), TECHNOLOGIA (Transformacja technologiczna).

Poszczególne rozdziały odnoszą się do zachodzących na świecie mechanizmów, które mają wpływ na branżę horeca. Każdy z nich zawiera trendy, które w tym roku będą szczególnie widoczne. Są to m.in. weganizm i wegetarianizm, comfort food, zero waste, wzrastająca popularność kuchni azjatyckich — a szczególnie koreańskiej, dark kitchen, regionalizm w kuchni oraz wiele innych.

Ponadto publikacja zawiera garść ciekawostek z kraju i ze świata, wywiady ze specjalistami oraz wypowiedzi ekspertów. Odpowiada na pytania, z którymi na co dzień mierzą się restauratorzy, m.in.
– Jak istotne jest precyzyjne liczenie food costu?
– W jaki sposób ograniczyć marnowanie żywności?
– Jak wyróżnić się spośród konkurencji?
– Czy warto wprowadzić kody QR zamiast tradycyjnej karty menu?
– Czy w kryzysie ograniczać wydatki na marketing? A może zupełnie odwrotnie?

Przeczytaj i bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera i otrzymaj dostęp do publikacji Trendbook Horeca 2023: https://www.bidfood.pl/newsletter?track

Źródło i grafika: Materiał prasowy Bidfood