ZNAMY ZŁOTE TRÓJKI W PLEBISCYCIE MP POWER 12

Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło złote trójki w plebiscycie MP Power 12 – czyli wskazało nominowanych do tytułu Powera 2022.

Plebiscyt MP Power 12 wskazuje osoby, które w 2022 roku angażowały się w działania na rzecz branży eventowej, profesjonalistów osiągających sukcesy zawodowe w swojej specjalizacji, wyróżniających się wysokim poziomem etyki zawodowej oraz jakością działania, a także działających na rzecz rozwoju rynku i kreowania dobrych praktyk we współpracy pomiędzy podmiotami działającymi w branży spotkań i wydarzeń.
W jedenastej edycji plebiscytu kandydaci do tej nagrody zgłaszani byli przez środowisko branżowe, partnerskie stowarzyszenia oraz jurorów. Spośród propozycji z każdej grupy (branża, stowarzyszenia branżowe, jury MP Power Awards®) zostały wyłonione osoby z największą liczbą zgłoszeń. Otrzymały one stosowną do zajmowanego miejsca w danej grupie liczbę punktów. Na podstawie ich sumy zostały wyłonione najbardziej wpływowe osoby w branży spotkań w 2022 roku. Spośród nich jury plebiscytu MP Power 12 wybrało złote trójki.

MP POWER AWRDS® 2022 — MP POWER 12: ZŁOTE TRÓJKI

Meeting Planner Korporacyjny – Marketer / Właściciel biznesowy
-Anna Klimczuk, head of communication, Microsoft
– Piotr Miller, ekspert ds. komunikacji wewnętrznej, Bank Gospodarstwa Krajowego
– Katarzyna Redlich, kierownik Zespołu Wizerunku i Promocji, PZU

Meeting Planner Korporacyjny – Dział Zakupów
– Barbara Kasprzak, kontroling /kupiec ds. niekomercyjnych Super-Pharm Holding
– Katarzyna Pytlak, starszy kupiec strategiczny, Departament Zakupów Nieprodukcyjnych, Polpharma
– Damian Stefaniak, specjalista ds. zakupów, Siemens

Meeting Planner Korporacyjny – Manager ESG / CSR
– Monika Czokajło, dyrektor Biura Ryzyka ESG, Bank Gospodarstwa Krajowego
– Maria Krawczyńska, dyrektorka Departamentu CSR i Zrównoważonych Finansów, BNP Paribas Bank Polska
– Katarzyna Przewęzikowska, menedżerka ds. relacji zewnętrznych i CSR, Żabka Polska

Meeting Planner – Stowarzyszenie
– prof. Barbara Jarząb, przewodnicząca Sekcji Polskie Towarzystwo Endokrynologiczne, Sekcja Raka Tarczycy, Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Gliwicach
– Zuzanna Piasecka, prezes Fundacji Empiria i Wiedza
– Agnieszka Pleti, prezes Fundacji Poland Business Run

Meeting Planner – Agencja Eventowa
– Michał Kaleta, managing director, partner endorfina events
– Rafał Krawczuk, prezes zarządu, Plej
– Rafał Kupidura, właściciel i prezes zarządu IF Nation Group: Imagine Nation, Focus Nation i Moonsteps

Meeting Planner – Agencja Incentive Travel
– Agata Kondracka, cofounder MindBlowing
– Konrad Jan Wielgórski, CEO *Bespoke
– Grażyna Woźniczka, współwłaścicielka; dyrektor zarządzająca Polka Travel

Meeting Planner – DMC/PCO
– Krystyna Gołąbek, właściciel Business Service Galop
– Anna Górska, doradca zarządu, Symposium Cracoviense
– Anna Jędrocha, prezes zarządu Symposium Cracoviense

Dostawca – Venue
– Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupa MTP
– Paulina Kołodziejczyk, multi property manager, Leonardo Hotels Poland
– Dominik Nowacki, dyrektor Toru Wyścigów Konnych Służewiec

Dostawca Technika
– Dominika Borawska, dyrektor ds. produkcji, VES
– Tomasz Kamiński, key account manager, Brill AV Media
– Rafał Mrzygłocki, CEO Aram

Dostawca Catering
– Milena Białobrzeska, dyrektor sprzedaży, Royal Catering
– Michał Budnik i Jakub Budnik, szefowie kuchni MCC Mazurkas Catering 360 i Mazurkas Conference Centtre & Hotel
– Marcin Sasin, executive chef Sheraton Grand Warsaw

Dostawca Open
– Agnieszka Huszczyńska, prezeska Evential
– Agnieszka Nowińska, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych, tłumaczka konferencyjna i przysięgła angielskiego
– Barbara Świderska, prezes zarządu Grupa DE (Dream Events)

Convention bureau / biuro marketingu miejsc
– Izabela Błaszczyk, prezes zarządu Kraków5020
– Aneta Książek, kierownik Biura Spotkań i Wydarzeń – Poland Convention Bureau POT
– Agnieszka Sikorska, dyrektor biura Śląskiej Organizacji Turystycznej (obecnie także Silesia Convention Bureau)

Jury plebiscytu MP Power 12
przewodniczący: dr hab. Krzysztof Celuch profesor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula, profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, prorektor SGTiH
członkowie: Sylwia Banaszewska (MeetingPlanner.pl), Żaneta Berus (SBE), Edyta Brykała (Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego), Wojciech Cłapiński (El Padre), Michał Czerniak (Brill AV Media), Elena Dawidczyk (Ciech SA), Paula Fanderowska (Kraków5020), Krzysztof Gawrych (Eventroom), Andrzej Hulewicz (Mazurkas Travel), Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl), Michał Kozak (Hotel Arłamów), Kamil Kurkiewicz (Siemens Healthineers), Magdalena Maciejewska (Sheraton Grand Warsaw), Katarzyna Michalak (Polpharma), Krzysztof Paradowski (Blu Experience), Rafał Rosiejak (Grupa ZR Hotele), Jarosław Sądej (Jet Events), Marcin Stolarz (PTWP Event Center), Artur Szczęsny (Rebelia Media Group), Klaudia Szymczak (Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej), Andrzej Zawistowski (Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów), Artur Zymerman (Puro Hotels), Sabrina Żymierska (Grupa MTP).
Juror reprezentujący tę samą firmę co osoba nominowana do nagrody MP Power Award nie bierze udziału w obradach w danej kategorii we wszystkich etapach konkursu.

Partnerskie stowarzyszenia branżowe
MPI Poland Chapter, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polskie Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, SITE Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej / Klub Agencji Eventowych SAR, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce.

Partnerem merytorycznym konkursu MP Power Awards® jest Celuch Consulting. Opiekę prawną nad konkursem sprawuje tak’s. Finał jedenastej edycji konkursu MP Power Awards® odbędzie się 27 kwietnia w Chaton Warsaw.

Źródło i grafika: materiał prasowy