MIĘDZYNARODOWE DOBRE PRAKTYKI W ZARZĄDZANIU – KONFERENCJA ONLINE

Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych serdecznie zapraszają na konferencję „Międzynarodowe dobre praktyki w zarządzaniu”. Konferencja jest elementem projektu „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”, który Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna realizuje we współpracy z Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych przy współfinansowaniu Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii.


Konferencja odbywa się pod honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego Pana Adama Struzika

Konferencja odbędzie w formule online w dniu 3 grudnia 2020 r.
w godz. 10.00 – 15.00. Do udziału niezbędna jest rejestracja pod linkiem:

https://www.facebook.com/events/113403520501061/


Ramowy program konferencji
„MIĘDZYNARODOWE DOBRE PRAKTYKI W ZARZĄDZANIU MARKĄ TURYSTYCZNĄ”

WPROWADZENIE – 10.00-10.45
– Powitanie gości i przedstawienie programu konferencji – Dorota Zbińkowska, Dyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej
– Prezentacja filmu o Mazowszu
– Wywiady z zaproszonymi gości
– Bożena Żelazowska, posłanka na Sejm RP
– Wiesław Raboszuk, Wicemarszałek Województwa Mazowieckiego
– Mariusz Frankowski, Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
– Jan Błoński, Prezes Zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

PREZENTACJE ZAPROSZONYCH EKSPERTÓW
10.45 – 12.00 – Ivan Liptuga, Prezes Narodowej Organizacji Turystycznej Ukrainy – Marketing i marka zrównoważonej destynacji. Ukraina i Odessa – prezentacja i pytania
12.00 – 12.20 – przerwa
12.20 – 13.20 – Leszek Richter, regionalny koordynator marki „GÓROLSKO SWOBODA produkt regionalny®” – Marka ochronna „Górolsko Swoboda produkt regionalny®” – wdrożenie, zarządzanie i zasady funkcjonowania systemu znakowania miejscowych produktów, (usług i doznań) na czesko-polsko-słowackim trójstyku – prezentacja i pytania
13.20 – 14.20 – Hubert Gonera, Dyrektor Zarządzający landBrand – Jak sprzedać turystykę kulinarną w regionie? Od pomysłu przez markę do sprzedaży on-line. Dobre przykłady szlaków turystycznych, muzeów smaku, food tour’ów, winnic i browarów – prezentacja i pytania

PODSUMOWANIE
14.20 – 15.00 – Budowanie marki turystycznej Mazowsza – sukcesy i wyzwania
Izabela Stelmańska, Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego
Dorota Zbińkowska, Dyrektor Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Dla osób, które nie będą mogły uczestniczyć w całości lub w części konferencji online w wyznaczonym terminie na stronie www.mrot.pl udostępniony będzie link do wszystkich materiałów prezentowanych podczas wydarzenia.